Reswitch 2.2

Dashmir Osmani
  • Uppdaterad

Release notes 2.2

  • Uppdatering live: 2024-06-11
  • Plattformar: Alla

Nyheter

  • Nu kan du söka bland transkriberade samtal direkt i sökrutan. Du kan söka på ett nyckelord eller mening samt välja att söka bland dina personliga samtal eller samtal från svarsgrupper.

    Search voicemail.png
  • Nu har vi tagit vår integration mot Upsales till nästa nivå genom att göra CTI möjligt via Insights. När den är aktiv kan du numera använda Native-dialern i Upsales för click-to-call. Alla samtal loggas naturligtvis i ert CRM.
  • För att säkerställa att ni har alla tänkbara metrics och förutsättningar för att lyckas har vi tagit fram några nya templates till vår wallboard.

    Nya templates:
    1. Svarsgrupp - ledartavla
    2. Användare - ledartavla
    3. Användare - metriker
  • Analytics har flyttat från behörigheten “Telefonisystem” till en helt ny som heter “Funktioner" för att separera Analtycis från allt som ligger under "Telefonisystem".
    1. Nu kan du välja hur nummer ska formateras för samtal från egen landskod (+46 för oss svenskar). Alternativen ser ut som följer: 070-000 00 00 & +46 70 000 00 00. Inställningen slår igenom på alla ställen i appen där vi visar nummer, t.ex. samtalsloggen och kontaktkort
    2. Ikon för att muta din mic på minimerade samtal
    3. Adderat valet av eventfärg och synk för Google Calendar

Beta

N/A

Fixar & ändringar

    • Integrationen hamnar i tomeout om rate limit nås för att skapa utrymme för att generera vissa tokens
    • Omarbetad och ökat cache för kontakt-sökningar mot appen för att minska antalet API-samtal som görs vod scroll på kontaktaktiviteter
    • Tidigare experimentell toast (notis) för inga agenter tillgängliga är nu standard
    • Åtgärdat fel där inringare med dolt nummer inte kunde initiera callback (Patched 18/4 12:15)
    • Åtgärdat fel med ljudfiler som inte spelades upp vid callback-meddelanden (Patched 18/4 12:15)
    • Blockerat möjligtheten för att initiera en callback-förfrågab till ett betalnummer och vissa länder (Patched 18/4 12:15)
    • Åtgärdat fel som gjorde att callback-samtal triggade "waiting time alert" efter att samtalet hade hanterats (Patched 3/5 12:15)
    • Uppdaterad för att följa nya riktlinjer gällande autentisering som började gälla 1/5, läs mer här. (Patched 25/4 12:15)
    • Åtgärdat fel som kunde orsaka fördröjningar i ljudet när användare mutade micken

Var denna artikel till hjälp?

0 av 0 tyckte detta var till hjälp

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer

0 kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.