User

Dashmir Osmani

Medlem sedan
Totalt antal aktiviteter 449
Senaste aktivitet
Följer 0 användare
Följs av 0 användare
Röster 0
Prenumerationer 275

Aktivitetsöversikt

Senaste aktivitet för Dashmir Osmani

  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Analytics Utforska

    Vem har åtkomst till analytics? Pro-användare eller Contact Center Agent i en organisation med växelpaketet Unlimited Pro-användare eller Contact Center Agent i en organisation med växelpakete...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Reswitch 2.4

    Release notes 2.4 Uppdatering live: 2024-12-17 Plattformar: Alla Nyheter Nu eliminerar vi alla tänkbara ursäkter för att inte dokumentera i ett CRM! Summerade samtal kan nu automatiskt loggas...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Prova Conversation Intelligence

    Nu kan du prova Conversation Intelligence kostnadsfritt. Du kan aktivera Conversation Intelligence för en specifik användare, där alla samtal kopplade till användaren transkriberas, eller för en sv...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Genomgång av Contact Center

    Genomgång av Contact Center Relaterade textguider Hantera öppettider Svarsgrupper 101 Svarsgruppsinställningar för en supervisor Relaterade videoguider Genomgång av svarsgrupper Hantera Conver...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Genomgång av Entra ID-synk i appen

    Genomgång av Entra ID-synk i appen Relaterade textguider Redigera en kollegas personliga inställningar Redigera en användare Behörigheter 101 Entra ID Relaterade videoguider Koppla ditt Office...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Contact Center inställningar för en supervisor

    Inställningar i Contact Centter för en supervisor Som en supervisor finns det en del inställningar du kan konfigurera. Endast Contact Center Agent användare kan vara supervisor i Contact Center I...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Ärendehantering i Contact Center

    I ärendevyn hanterar du enkelt alla ärenden som inkommit till ert Contact Center. Guiden visar hur du filtrerar dina ärenden, söker i arkivet och loggar in och ut från olika kanaler.   Inkorgen Ink...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Skapa en webbchatt

    Alla chattar från webbchatten skapar automatiskt ärenden i Contact Center Klicka på kugghjulet och sedan på Organisationsinställningar. Välj Contact Center och sedan Webbchattar. Klicka på Skapa...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Koppla kanal till Contact Center

    Vilka kanaler kan går att ansluta till Contact Center Svarsgrupper Webbchattar Svarsgrupper För att anslut en svarsgrupp till Contact Center måste alla agenter i svarsgruppen Contact Center Age...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Dashmir Osmani skapade en artikel

    Hantera kontakter i Contact Center

    Lägg till delade kontakter Du kan lägga till- och dela Contact Center-kontakter på olika sätt Skriv in för- & efternamn, företag och befattning (frivilligt) Lägg till epost (frivilligt) Lägg til...

    • Dashmir Osmani
    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster