
Dashmir Osmani
Aktivitetsöversikt
Senaste aktivitet för Dashmir Osmani
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Så fungerar auto-etiketter i Conversation Intelligence
Så fungerar auto-etiketter i Conversation Intelligence Relaterade textguider Analytics Metriker 101 Relaterade textguider Hantera VIP- och Blockerade Nummer i appen Hantera Conversation Intell...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Hantera VIP- och Blockerade Nummer i appen
Hantera VIP- och Blockerade Nummer i appen Relaterade textguider Hantera aktivitetsstatus VIP- & Blockade nummer Relaterade videoguider Hantera aktivitetsstatus Logga in & ut från svarsgrupper...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
VIP & Blockade nummer
Hantera VIP-nummer och blockerade samtal Funktionen VIP & Blockerade nummer gör det enkelt att hantera inkommande samtal. Genom att lägga till VIP-nummer kan viktiga samtal släppas igenom även när ...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Interna samtal vid upptagen aktivitetsstatus
När du har en aktiv aktivitetsstatus (t.ex. “Super-upptagen”) kan du själv välja om samtal från kollegor ska släppas igenom eller inte. Det gör att du kan vara otillgänglig för externa samtal, men ...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Reswitch 2.5
Release notes 2.5 Uppdatering live: 2025-06-03 Plattformar: Alla Nyheter Vem älskar inte ordning och reda? Nu kan ni hantera öppettider för allt från svarsgrupper till IVR – på ett och samma ...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Så fungerar samtalsinspelning och Conversation Intelligence hos Reswitch
Reswitch erbjuder möjligheten att spela in samtal och analysera dem via vår funktion Conversation Intelligence (CI). Det ger värdefulla insikter och förbättrar kvaliteten på kunddialogen – men det ...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Analytics Utforska
Vem har åtkomst till analytics? Pro-användare eller Contact Center Agent i en organisation med växelpaketet Unlimited Pro-användare eller Contact Center Agent i en organisation med växelpakete...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Reswitch 2.4
Release notes 2.4 Uppdatering live: 2024-12-17 Plattformar: Alla Nyheter Nu eliminerar vi alla tänkbara ursäkter för att inte dokumentera i ett CRM! Summerade samtal kan nu automatiskt loggas...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Prova Conversation Intelligence
Nu kan du prova Conversation Intelligence kostnadsfritt. Du kan aktivera Conversation Intelligence för en specifik användare, där alla samtal kopplade till användaren transkriberas, eller för en sv...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Dashmir Osmani skapade en artikel
Genomgång av Contact Center
Genomgång av Contact Center Relaterade textguider Hantera öppettider Svarsgrupper 101 Svarsgruppsinställningar för en supervisor Relaterade videoguider Genomgång av svarsgrupper Hantera Conver...
- Dashmir Osmani
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster